Helg = loppis

I fredags hade klassen klassfest hos Linnea. Jag gick inte på grund av förkylningen och hostan. Jag ville bara ta det lugnt och försöka bli frisk. På kvällen umgicks jag med mamma , Danne, min syster och hennes barn. Vi åt god mat och hade det allmänt trevligt.
Elisa och Hanna
I lördags blev det att gå upp tidigt för att följa med mamma på loppis. Jag älskar verkligen loppis! Fynda på loppis, jag det kan man verkligen göra. På kvällen hade jag och Danne lite mys. Vi åt egna marinerade revbensspjäll, Det saknades bara att de skulle vara grillade. Det får bli det när det är bättre väder istället.
Gabriel 50:-
Gabriel 120:-
Två vita skålar 50:-
Äggkoppar 15:-
Tre vita skålar 20:-
Brun skål, fick den som present av mamma.
Sedan hittade jag annat smått och gott som jag köpte till mamma. Jag har haft en toppen helg, hoppas ni också har haft det!!


Kommentarer
Jennyh

tack :)

vilka fina äggkoppar du hittade!

2012-04-02 @ 19:54:07
URL: http://www.jennyh.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0