Problem med blogg.se?

Hej!
Igår hade jag problem med att logga in på blogg.se. Konstigt! Idag är det äntligen fredag IGEN. Tiden går fruktansvärt fort, det känns som att man inte riktigt hänger med tiden. Det är inte alls länge kvar till studenten, och vi har hur mycket som helst att göra i skolan. Ibland undrar man om tiden kommer räcka till.
Denna fredag kommer spenderas tillsammans med Daniel. Vi tänkte mysa till det med lite extra god mat och massa annat gott. Kanske en bra film också? Jag kanske ska passa på att ta en kort löptur innan daniel kommer hem så vi kan åka iväg och handla. Pappa ringde igår och berättade att "vi saknar er, vi har nu inte setts på en vecka" hehe så söta. Det kanske bli att de kommer ner på en fika också. De bor bara ca 1 km ifrån oss.
På tal om träning. Jag brukar göra ett träningsschema för varje vecka. Syftet med det är kunna variera träningen så mycket som möjligt. Jag kan lägga upp ett schema någon gång med lite träningstips.
Ni alla får ha en trevlig fredag!
Detta är det senaste inköpet. Två ljusstakar från Riihimimäen. Älskar dom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0