FRISK

God morgon!
 
Nu är jag äntligen frisk efter en lång sjukperiod med virus. Jag har nog aldrig känt mig så mör i kroppen och mått dåligt som jag har gjort under denna tid. Daniel och jag var även sjuka under nyår då vi hade min arbetskamrat här. Det jobbiga var när vi skulle äta trerätters bl.a. Hummer och oxfilé, kände vi ingen smak. dåligt avslut på 2012 och årlig början på 2013. detta ska inye hindrà mig, 2013 ska ändå blmitt lyckat år!
 
Som ni ser på bilden nedan äter jag frukost framför nyheterna. Hade en skvätt yoghurt kvar och tänkte att jag passar på att göra en smoothie. Det känns skönt att vara uppe i tid nu efter att ha vänt på dygnet under tiden vi var sjuka. Jag tänkte även passa på att plugga lite till HP, nu när jag är hyfsat klar i huvudet. 
 
Vi har förresten införskaffat oss lite nytt till lägenheten, bl.a. Tv bänk, dator, vaser och lite annat smått och gott. bilder kommer! Ni anar inte hur skönt det var att få slänga den gamla tv bänken som var böjd efter den gamla tjocka tv. Haha! 
 
Nu återgår jag till frukosten!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0