Info dag

God förmiddag!
Idag har jag inga lektioner, därför har jag passat på att sooooova ut idag! Jag ska ner till statt nu kl 13 och möta upp Dafina, sedan ska vi till Brogården och informera högstadie elever om att söka till vårat program. Vi får inga ettor och har inte haft några ettor på vårat program på två år nu. Nu är dags att de börjar söka! Kan förklara mer om detta ämne senare.
Eftersom jag inte hann laga lunch på grund av att jag sov så länge fick det bli en go frukost istället.
Nu måste jag skynda mg så att jag inte kommer försent!


Kommentarer
Sassäh ᵔᴥᵔ

sv: härligt! :):) jag har nu lagt till dig och blev nr 1 ;) lägg nu gärna till mig också? (a) KRAM

nojjz.blogg.se

2012-03-29 @ 21:36:33
URL: http://nojjz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0