Köp och ändringar

Ni får ursäkta mig kvaliten på bilderna. Jag kan endast ta kort med iphonen. Jag lovar mig att så fort min stora lön kommer ska en kamera köpas =)
Jag var i karlstad måndags och köpte ett craft set. Jag anser att craft och Peak performance har de absolut bekvämaste och bästa träningskläderna.
Klänning från vila
Jag hade tidigare endast en retro stol och lite kvistar i hallen.
Sedan köpte jag en spegel och tog bort kvistarna.
Nu har jag skaffat mig detta underbara föremål. Jag tänkte köpa en röd cobra telefon och ställa på bordet/hylla + att jag vill ha en svart retro stol bredvid. Det kommer nog bli riktigt snyggt!
Vardagsrummet
Nu har jag ställt pallen vid fönsret. Får inte plats med den någon annan stans, och den är för unik för att ställas i förrådet =)
Ja det är inte lätt att inreda i en liten 2:a. Det blir lättare och oerhört mycket roligare när vi köper en större lägenhet. Just nu tillåter inte ekonomin en större lägenhet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0