Slappar

Har precis myst ner mig i soffan med lite popcorn och kollar på film under tiden mannen spelar. Har haft ont i halsen i flera dagar nu, konstigt att inte en förkylning kommer! Halsen är värst på morgonen då den är full av massa slem =\ hoppas bara jag inte blir allt för sjuk nu när jag äntligen får börja jobba lite. apropå jobb ska jag jobba 14-21 imorgon. Jag skulle först ha jobbat 16-21 men chefen ringde förut och frågade om jag kunde börja tidigare, och självklart kan jag det! Allt för att få lite cash =)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Sara

härlig blogg du har. haft en kram dag? KRAM

Svar: Tack så mycket! Dagen har varit bra. Hur har din dag varit? Kram
Sara Rioflorido

2012-09-19 @ 22:30:57
URL: http://pedersenpictures.blogg.se/
fia

nej men det var inte det jag mena... utan att dom ska skita i att försöka ge råd åt andra utan att dom som sitter och håller på ska ut o åka! :D

2012-09-21 @ 15:10:02
URL: http://fiadanielsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0