Ledig dag

Hejsan! Idag är jag ledig och har nu precis städat färdigt lägenheten. Ska få besök av mina kära föräldrar och min kusin som kommer från filippinerna. Mina föräldrar åkte till Göteborg igår för att hämta honom, för att sedan nästa vecka skjutsa honom till ett fartyg. (min kusin är sjöman och jobbar på ett svensk ridderi).
 
Jobbkvällen igår gick segt, men förhoppningsvis är jag snart inne i det igen. Roligt att de gamla kommer ihåg en fortfarande trots den svåra demenssjukdomen!
Vad ska jag göra annars idag? Som sagt ska jag få besök, och de lär säkert stanna ett tag. Jag skulle ha träffat min bästa fis idag, men hon ska tyvärr jobba fick jag reda på igår =/. Eftersom jag inte har något planerat förutom att handla mat med danne sen, ska jag passa på att plugga lite på körkortsteori. Nej jag vet jag fortfarande inte tagit tag i det där förbannade körkortet!
 
Som avslutning på detta inlägg slänger jag upp en härlig bild på en underbar inredning som jag älskar!
Vad gillar ni för stilar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0