Vaccination HVP & livmoderhalscancer

Igår spenderade jag min dag med plugghögen. Ovanligt, eller hur? Idag är 2/4 måndag. Idag fick vi i skolan gratis vaccination mot HVP och livmoderhalscancer. Min mormor dog tyvärr av livmoderhalscancer, därför passade jag på nu och tog den.
Jag hade religionsprov, där jag kompletterade provet för att nå upp till MVG, och det lyckades! Sedan hade jag Idrott och hälsa B prov, det handlade om styrka och kondition, min lärare rättade provet direkt och det blev ett VG, och jag är riktigt nöjd! Det var ett stort och svårt prov. Sedan skulle jag även ha svenska prov, men läraren Staffan var bort idag. Hoppas han kommer imorgon, så jag kan bli av med provet innan lovet. Sista skoldagen innan lovet är på torsdag.
Idag kommer jag koppla på min tröga matte hjärna för att plugga inför ett matte prov imorgon. Jag har klarat alla prov hittills. Det återstår endast 2 prov + nationella. Jag måste verkligen kämpa så att jag får det där underbara godkänt. Annars har jag inget intressant att berätta. Det återstår att se om det kommer upp något under dagen. Ha en fortsatt trevlig dag!
Jag idag :)


ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Freja

Vilken fin blogg du har! :)

2012-04-02 @ 16:39:28
URL: http://frejasblogg.webblogg.se/
Katarina

Bra att man erbjuds vaccination i skolan.



sv: Tack snälla! :)

2012-04-02 @ 21:06:16
URL: http://brakatarina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0