Party

Igår vad jag för trött! Jag orkade inte sätta mig vid en dator. Man mådde som man förtjänar efter lördagen. Jossan fyllde 22 och det blev "kalas/inflyttningsfest hos henne, sedan gick vi tills bells. Igår, söndag, kom min syster och hennes lilla dotter Stella från Stockholm. De ska stanna här i en vecka. Min syster är gravid och det är beräknat till augusti. Magen har växt en del nu, och det är så vackert med gravida. Nästan hela familjen samlades och barnen lekte för fullt tillsammans.
Idag är det måndag och vi fick tillbaka naturkunskaps provet, resultatet blev VG vilket jag är väldigt nöjd över! Imorgon har jag religions prov, vi får hålla tummarna igen! Jag ska försöka plugga så fort som möjligt, så att jag hinner träffa Gemma och Stella. Jag måste passa på nu medans dem är här, eftersom man inte träffar dem lika ofta när de bor i Stockholm.
Hoppas ni alla har haft en toppen helg, för att det har jag haft!
Lördagsmorgonen när Danne och jag åt frukost. Mys!
Den bästa vännen som kan existera!


Kommentarer
Emelie- Modell, kläddesigner och driver 3 egna företag

Vad tycker du om mina spetsklänningar,

är ljusblå eller rosa finast? <3

2012-03-20 @ 10:00:12
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0