Tvättar

God morgon! Som rubriken lyder tvättar jag just nu, började kl 7 imorse. TIDIGT jag vet men vi har inte fått en tvätt tid på länge, och denna var den enda som fanns nu såhär innan jul. (Nackdelen med att bo i lägenhet uttan egen tvättmaskin) 
 
just nu sitter jag och äter lite frukost innan jag ska ner och lägga i nästa maskin. Det var ett tag sen innan jag uppdaterade, detta beror på att jag varken har haft lust eller tid.Vi får se hädanefter om jag blir bättre på detta! 
 
Jag har förresten börjat plugga lite. För ett tagt sen beställde jag en övningsbok för högskoleprovet. Denna bok skall vara till hjälp för att uppnå toppresultat på högskoleprovet. Toppresultat krävs av mig för att komma in på läkarprogrammet, eftersom jag inte har tillräckligt höga gymnasiebetyg. Än så länge tycker jag att boken är otroligt bra. Den innehåller allt som har med högskoleprovet att göra, information, tips och många bra olika övningsuppgifter. Rekommenderas verkligen! 
 
Nu ska jag skynda mig ner rtill tvättstugan.
 
 
Jag vet inte vad problemet är, men jag får inte till bilden åt rätt håll. hmm...konstigt? min frukost och den vita skålen inköpt på Ikea igår 29kr/st.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0