Sjuk

Nu har jag varit sjuk i en vecka exakt! Min förkylning blir inte bättre, och hostan börjar uppstå mer och mer. Hoppas att den försvinner snart! Idag var det en kort dag i skolan. Har endast haft två lektioner. Idag är det dags att handla igen, hehe känns som om att jag skriver inget annat än att vi ska handla mat. Vi har börjar med att veckohandla, då vi skriver veckomatsedlar. Det resulterar till att vi sparar pengar. Vi har tidigare märkt att vi slösar för mycket pengar på onödigt köp. Det funger toppen hittills.
Idag är en sån där deppig dag. Det är nämnligen så att det REGNAR ute. Jag som trodde att solen skulle fortsätta att värma upp den kalla marken efter vintern. Dessutom har jag allt för många samtal att ringa idag, bland annat avbokningar, bokningar, samt skicka ut mail. Att sådana små saker kan vara så jobbiga att utföra, hehe.
Jag tänkte lägga upp lite bilder på mina senaste inköp och ändringar. Ni alla får ha en fortsatt trevlig onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0