Mobilblogg

God kväll eller ska man säga god natt? Jag ska snart natta kudden efter att ha spenderat kvällen med mina icke bästa vänner, skolböcker. Känner att det är en period i skolan nu, där allt ska vara samtidigt. Vi har haft en period där det har varit väldigt lugnt, men den varade inte länge märker jag.
Idag fikade jag på stan med tjejerna. Sedan följde jag med katta till jingtatoo, där hon skulle fylla i en en text. Efter det begav vi oss hem till mig, vi satte oss på balkongen (första gången för i år) underbart med soligt väder. Det blev fika återigen. Oj vad tiden går fort när man har mycket att prata om! Katta stannade över på middag, italiensk kycklingpasta. Den var super god! Som ni hör blev min dag lyckad. Återigen har jag underbara vänner, och ni andra som känner likadant ta vara på dem. Man vet aldrig vilka som försvinner.
Nu tänker jag passa på att mysa ner mig bredvid hjärtat innan han somnar.

Hur har eran dag varit?



Kommentarer
Sannalitens.se

Svar: Okej! ;) Håller du på med någon sport? Och i så fall vilken? Själv håller jag ju på med hästar, så det räknas väl :p Kram!

2012-03-15 @ 21:22:58
URL: http://Sannalitens.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0