Paus

God morgon! Eller ska jag säga god förmiddag? Som ni har märkt har jag haft en längre paus ifrån bloggandet, för att jag har helt enkelt inte känt  för att blogga, det är inte riktigt min "grej" men jag ska förbättra mig på att tycka mer om det!
 
Det har hänt en hel del sen det senaste inlägget bla. jag har tagit STUDENTEN! Gått på bal, jag har även jobbat hela sommaren, blivit moster för 4:e gången, flyttat till Ryddaholm och tillbaka till Kristinehamn på mindre än 24 timmar. Haha jag kan berätta om den händelsen en annan gång =)
 
Idag är det jobb som gäller 13-00-21.15. Långt pass, men det ska bli skönt att få jobba lite eftersom jag är arbetslös nu =/. Jag trivs ju så himla bra på jobbet också där jag har underbara arbetskamrater! För er som undrar är jag nu utbildad undersköterska och jobbar just nu som vikarie på Tapirens äldreboende. Boendet ärr uppdelat i olika vånigar, men den våningen jag är på inriktar sig mest på svår demenssjukdom.

Nu ska jag passa på att hinna med så mycket som möjligt här hemma innan jobbet. Ni andra, ha en toppen dag trots det tråkiga vädret ( i alla fall i Värmland) =)
 
Jag och min underbara sambo, fästman på balen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0